Agenda setmanal

Inauguració de l'exposició "Barba-rossa. Palamós, 7 d'octubre de 1543. 475 anys de l'atac corsari"

calendar iconDivendres 18 Maig 2018.  18:00 - 19:00 h

barbarossa expoEl notari Antic Brugarol va deixar una descripció detallada de l’atac dels corsaris del temut Barba-rossa sobre la vila de Palamós un calurós dia d'octubre de 1543. Enguany commemorem els 475 anys del terrible i salvatge succés, un atac que va marcar un abans i un després en la història del municipi.

El Museu de la Pesca, de la mà de l’il·lustrador palamosí Ferran Casellas, us vol apropar aquell esdeveniment amb la inauguració d'una exposició il·lustrada temporal, adreçada a tots els públics. Tot seguint el relat del notari Brugarol, narrarem les fets, els moments, les escenes i les conseqüències d'aquell esdeveniment de gran repercussió històrica.

Lloc: Museu de la Pesca
Preu: Gratuït. No cal reserva prèvia
Més informació: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat

compromis qualiat turistica     producte emporda    cat M P    Costa Brava Girona Convention Bureu     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell