Agenda setmanal

Converses de Taverna. La pesca del sonso

calendar iconDivendres 18 Maig 2018.  19:00 - 20:00 h

sonso conversesCelebrem una nova sessió del cicle Converses de Taverna, dins del programa Memòria Viva del Museu de la Pesca, l'activitat dedicat a documentar i preservar el patrimoni immaterial de la gent de mar a través de la conversa al voltant d'una taula, com vells llops de mar.

Aquesta sessió està dedicada a la pesca del sonso, una espècie característica del litoral de la Costa Brava però afectada avui per un problema greu de sobreexplotació. Des de fa uns anys la seva pesca està subjecte a un estricte pla de gestió. Amb pescadors especialitzats en la captura d'aquesta espècie parlarem del sonso i de la seva biologia, d'on i com es pesca i de com es pot cuinar, però també dels problemes que afecten l'espècie i de totes les mesures engegades per preservar-lo i gestionar-lo de forma eficient.

Lloc: Restaurant Can Blau. C/Vapor 3, Palamós.
Preu: Gratuït.
Més informació: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat

compromis qualiat turistica     producte emporda    cat M P    Costa Brava Girona Convention Bureu     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell