Agenda setmanal

Palamós Terra de Mar. Festival Mariner de la Costa Brava

calendar iconDissabte 19 Maig 2018.  10:00 - 20:00 h

Palamós Terra de Mar 2018. Pirates i corsaris a PalamósEnguany celebrem la dotzena edició del Festival Mariner Palamós Terra de Mar, una gran festa al voltant del patrimoni marítim. Al llarg d'aquests darrers anys hem gaudit al moll d'una gran varietat de temàtiques i d'activitats marítimes, de les experiències de navegants i gent de mar i de la presència de vaixells ben singulars.

Enguany l'edició se centra en commemorar l'atac del corsari Barba-rossa sobre Palamós l'octubre de 1543, un terrible succés que va marcar la història de la vila. El port viatjarà al passat per recordar aquells fets amb un extens programa d'activitats, exposicions, visites guiades, jocs infantils, proves i espectacles de carrer, entre moltes altres.

A més a més, Palamós Terra de Mar proposa un cap de setmana de navegació pel litoral de llevant de Palamós i de la seva badia a bord de vaixells tradicionals i singulars, com "l'Atlàntida III" un catamarà amb fons de vidre o la goleta "Cosari Negre".

Una oportunitat per divertir-se i aprendre en família, amb propostes per a petits i grans, tastar la cuina marinera, conèixer el món dels vaixells, saber com es pesca la gamba...

Consulteu el programa complert del festival a palamosterrademar.cat

Lloc: Moll Pesquer, 17230 Palamós
Preu: Activitats gratuïtes i amb la polsera de col·laborador. Consulteu el programa del festival.
Més informació: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat

compromis qualiat turistica     producte emporda    cat M P    Costa Brava Girona Convention Bureu     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell