V Jornada tècnica sobre la Gamba de Palamós

Dissabte, 16 Juny 2018

V jornada tècnica sobre la gamba de PalamósJornada tècnica adreçada a professionals, científics, pescadors i públic interessat que repassarà la situació actual de la recerca científica sobre la gamba vermella (Aristeus antennatus), les principals línies de recerca obertes i l'aplicació dels coneixements científics a la gestió dels estocs i la pesqueria.

Programa

• Situació actual de la recerca sobre gamba vermella (Aristeus Antenatus) Joan Baptista Company (ICM-CSIC)
  • Ecologia larvària de la gamba vermella. Marta Carretón (ICM-CSIC)
  • Model de deriva larvària de la gamba vermella. Morane Clavel-Henry (ICM-CSIC)
  • El sistema de apareamiento de la gamba rosada (Aristeus Antenatus) expicado por sus genes. Marina Roldán (UdG)

Coordinen Cristina Mañas (Confraria de Pescadors de Palamós), Joan Lluís Alegret (UdG) i Joan Baptista Company (ICM-CSIC)

Organitzen Càtedra d’Estudis Marítims, Confraria de Pescadors de Palamós, Institut de Ciències del Mar-CSIC i Museu de la Pesca

Activitat gratuïta amb inscripció prèvia. 972 60 12 44.
  Casa del Mar. Palamós