Agenda setmanal

Presentació de projectes de col·laboració entre ciència i pesca a Palamós

calendar iconDijous 15 Novembre 2018.  19:00 - 20:00 h

Presentació de projectes d'innovació en el sector pesquerActivitat dins del cicle Pesca i Ciència 2018

La Càtedra d'Estudis Marítims organitza una sessió de presentació de diferents projectes d'innovació en els ambits de l'envasat, la gestió pesquera i la comercialització, resultat de la col·laboració entre la ciència i el sector pesquer de Palamós.

Innovació en l’envasat de gamba de Palamós. Elsa Lloret (IRTA)

Nous vedats de pesca al litoral gironí. Antoni Albalat (Confraria de Pescadors de Palamós)

Estudi del perfil de consumidor del peix de Palamós. Cristina Mañas (Confraria de Pescadors de Palamós)

Lloc: Museu de la Pesca