Visita guiada al castell de Sant Esteve de la Fosca

Diumenge, 26 Març 2017

Castell de Sant Esteve de la Fosca. PalamósVisita guiada al nou emblema de la vila de Palamós, recentment consolidat i restaurat en el marc del programa Romànic Obert. El castell de Sant Esteve se situa en un indret privilegiat sobre la platja de la Fosca, amb unes vistes extraordinàries a la façana marítima de la vila de Palamós.

Al llarg de la visita es recupera la història del castell des dels seus orígens, s'interpreta la seva estructura a partir de les restes consolidades i es relacionen les diferents funcions que va complir. Alhora, s’emmarca la importància de Sant Esteve en l’origen de la vila de Palamós, quan el rei Pere II el Gran el 1277 el va comprar per fundar al territori un port per als seus vaixells.

Gratuït. Places limitades, cal inscripció prèvia
  Castell de Sant Esteve de Mar, La Fosca.