Palamós Terra de Mar. Festival Mariner de la Costa Brava

Dissabte, 13 Maig 2017

mariner TMAquest 2017 celebrem la onzena edició del Festival Mariner Palamós Terra de Mar, una festa al voltant del patrimoni marítim de referència a la costa catalana. Al llarg d'aquests darrers anys hem gaudit al moll d'una gran varietat de temàtiques i d'activitats marítimes, de les experiències de navegants i gent de mar i de la presència de vaixells ben singulars.

Enguany l'edició se centra en la posada en valor del paisatge i en la riquesa del patrimoni natural del litoral palamosí. Amb aquesta filosofia es proposa un cap de setmana de navegació pel litoral de llevant de Palamós i de la seva badia a bord de vaixells tradicionals i singulars, com "l'Atlàntida III" un catamarà amb fons de vidre o la goleta "Cosari Negre".

A més a més, al Palamós Terra de Mar podreu participar en un gran nombre d’activitats marineres destinades a tot tipus de públic i que trobareu al programa penjat al web del festival palamosterrademar.cat

Activitats gratuïtes i amb polsera de col·laborador. Consulteu el programa del festival.
  Moll Pesquer, 17230 Palamós