Mostra de Cuines del Món: Cuba

Dijous, 11 Maig 2017

Mostra Cuines del Mon 2017L’Espai del Peix és escenari de la 9a edició de la Mostra de Cuines del Món, que organitza el departament d’Acció Social i Ciutadania de l’Ajuntament de Palamós. Aquesta mostra esta dirigida a fomentar el coneixement de les diferents cultures que conviuen a Palamós a través de la gastronomia, tot provant els gustos, textures i colors propis de diferents parts del món.

Aquest viatge, sense sortir de casa, ens durà en aquesta segona sessió a conèixer la cuina i la gastronomia de Cuba, l'illa dels Carib on es barregen les tradicions indígenes taïnes amb les aportacions de les cuines espanyola, africana i caribeña.

Gratuït. Cal reserva prèvia. Places limitades, l’admissió es farà per rigorós ordre d’inscripció. Com a comprovant de la reserva s’emetrà un tiquet que s’haurà de presentar obligatòriament a l’entrada de l’activitat. Aquest tiquet es podrà recollir a la recepció del Museu de la Pesca, fins 30 minuts abans de l’inici.
  Espai del Peix. Moll pesquer, s/n, 17230 Palamós