Agenda setmanal

Mestres dels fogons. Palamós Gastronòmic

calendar iconDimecres 11 Octubre 2017.  17:00 - 18:30 h

mestes fogons 2017 2Palamós, al bell mig de la Costa Brava, compta amb una oferta gastronòmica àmplia, variada i de qualitat extraordinària. Conjuga sàviament els productes locals, la tradició culinàri i la innovació gastronòmica per oferir un àmpli ventall de propostes adreçades a públics també diversos.

Amb la voluntat de difondre aquesta riquesa culinària i en el marc del Palamós Gastronòmic, s'organitza una nova sessió de Mestres dels Fogons, al llarg de la qual diferents restauradors de Palamós faran un taller de cuina per donar a conèixer la seva tècnica, els productes que utilitzen i alguns dels secrets que guarden els seus plats.

Lloc: Espai del Peix. Palamós | Moll Pesquer, s/n 17230 Palamós
Preu: Activitat gratuïta. Aforament limitat a la capacitat de la sala.
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat