Agenda setmanal

Converses de Taverna. La pêche du poisson bleu

calendar iconDivendres 17 Novembre 2017.  18:00 - 19:00 h

converses cotlliure 2017Sessió especial del cicle Converses de Taverna que celebrarem a Cotlliure (França). Convidats pel Parc Natural Marí del Golf de Lleó, les converses estaran dedicades a conèixer la història de la pesca del peix blau a la zona de la costa del Roselló.

Catalunya i el Roselló van compartir durant segles una economia dedicada a la captura del peix blau, autèntic tresor de la Mediterrània. Gràcies a l’habilitat dels pescadors i la riquesa de les seves aigües, Cotlliure, al costat d’altres ports propers, va esdevenir un centre productor  important de tot tipus de conserves de peix. Amb alguns del pescadors més vells de la zona i amb l’experiència del Museu de la Pesca, compartirem les històries i anècdotes relacionades amb la pesca a la Catalunya Nord i els seus contactes amb els seus veïns al sud dels Pirineus.

Lloc: Centre Cultural de Cotlliure. Rue Jules Michelet, 66190 Collioure, França
Preu: Gratuït
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat