Agenda setmanal

Taller de nusos mariners per a famílies

calendar iconDiumenge 19 Novembre 2017.  12:00 - 13:00 h

17setmanacienciaEn el marc de la Setmana de la Ciència 2017, el Museu de la Pesca organitza un taller de nusos mariners per a famílies. Aquesta activitat, dirigida especialment al públic infantil, vol acostar la cultura marinera als més petits a través d'estris i d’accions quotidianes a bord del vaixells, com són els caps d'un vaixell o el fet de fer nusos que s’usen en operacions i moments molt diferents.

Els nusos mariners també tenen una part important de ciència que cal redescobrir i difondre. Acosta’t al museu i, amb l’ajuda dels nostres monitors, prova de recrear els nusos que et proposem. Sembla fàcil? Vine a provar-ho!

Lloc: Museu de la Pesca | Moll Pesquer, s/n 17230 Palamós
Preu: Gratuït
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat