Visita guiada al Museu de la Pesca

Dissabte, 21 Abril 2018

Visita guiada al Museu de la Pesca. PalamósEl Museu de la Pesca, únic a la Mediterrània en la seva especialitat, ofereix aquest dissabte una visita guiada gratuïta a la seva exposició permanent per acostar el visitant al passat i el present de la pesca marítima, i reflexionar plegats sobre el seu futur.

A través d'un pròleg audiovisual i de 5 àmbits, la visita guiada descobrirà diferents aspectes - algunes d'ells força desconeguts per la societat  - d'aquesta activitat i d'aquest ofici, des del seu orígens mil·lenaris fins a l'actualitat: els peixos del nostre mar, els espais de pesca, els oficis relacionats amb el mar, la vida quotidiana dels pescadors, les embarcacions, els ormeigs, les tècniques i la tecnologia, entre altres temes apassionants.

La visita mostra un món pesquer actiu i viu, com es pot comprovar diàriament al moll pesquer de Palamós.

Visita gratuïta amb l'entrada al museu segons tarifa