Vista mensual

Cercar

Visites als vaixells participants a la regata Catalunya al Través

calendar iconDissabte 08 Abril 2017.  10:00 - 14:00 h

Visites lliures i gratuïtes als vaixells de la Catalunya al TravésAmb motiu de la celebració de la regata Catalunya al Través, que discorre pel litoral català entre els ports de Palamós i Sant Carles de la Ràpita, els dies 8 i 9 d'abril els vaixells participants en l'esdeveniment nàutic estaran atracats al port palamosí amb les seves portes obertes als visitants.

Aprofita aquesta oportunitat de visitar i conèixer per dins aquests vaixells emblemàtics de la marina catalana, uns bastiments tradicionals en servei per a la difusió i promoció del patrimoni marítim del país: el Santa Eulàlia, el Far Barcelona i el Far Badalona.

Les visites són lliures i gratuïtes, en horari de 10 a 14 h i de 16 a 20 h

Organitza el Museu Marítim de Barcelona amb la col·laboració del Museu de la Pesca.

Lloc: Port de Palamós
Preu: Activitat gratuïta
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat