Vista mensual

Daily View
Today
Cercar

Visita guiada a la subhasta del peix de Palamós

calendar iconDivendres 09 Juny 2017.  16:30 - 18:00 h

Visita a la subhasta del peix a Palamós

La visita al Mirador de la Subhasta i al Centre d'Interpretació de la Pesca donen al visitant les claus per entendre com funciona la subhasta diària del peix i l'organització del sector pesquer de Palamós.

A través d'uns audiovisuals, de plafons expositius i de l'acompanyament en tot moment d'un guia expert, s'explica en directe el funcionament de la subhasta i les seves característiques, les espècies que s'hi veuen, les embarcacions que les capturen, els caladors on treballen els pescadors i com s'organitzen entorn a la confraria.

L'activitat té el doble objectiu de reivindicar els productes pesquers palamosins i de sensibilitzar el visitant cap a l'activitat pesquera i la gent que hi treballa.

Visites de 30' a les 16.30, les 17.00 i les 17.30. Horaris subjectes als condicionants meteorològics.

Lloc: Espai del Peix. Moll Pesquer, s/n, 17230 Palamós
Preu: 1,5€
Més informació: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat

compromis qualiat turistica     producte emporda    cat M P    Costa Brava Girona Convention Bureu     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell