Vista mensual

Cercar

Visita guiada al Museu de la Pesca

calendar iconDissabte 07 Octubre 2017.  17:30 - 18:30 h

jornades europees patrimoni 2017En el marc de les Jornades Europees de Patrimoni 2017, el Museu de la Pesca, únic a la Mediterrània en la seva especialitat, ofereix una visita guiada gratuïta a la seva exposició permanent per acostar al visitant el passat i el present de la pesca marítima, i reflexionar plegats sobre el seu futur.

A través d'un pròleg audiovisual i de 5 àmbits, la visita guiada descobreix diferents aspectes - algunes d'ells força desconeguts per la societat  - d'aquesta activitat i d'aquest ofici, des del seu orígens mil·lenaris fins a l'actualitat: els peixos del nostre mar, els espais de pesca, els oficis relacionats amb el mar, la vida quotidiana dels pescadors, les embarcacions, els ormeigs, les tècniques i la tecnologia, entre altres temes apassionants.

La visita mostra un món pesquer actiu i viu, com es pot comprovar diàriament al moll pesquer de Palamós.

Organitzen el Museu de la Pesca, la Generalitat de Catalunya i l'Associació Catalana de Municipis

Lloc: Museu de la Pesca. Moll pesquer. Palamós
Preu: Activitat gratuïta
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat