Vista mensual

Daily View
Today
Cercar

Mestres dels fogons. Àpats de festa

calendar iconDijous 14 Desembre 2017.  15:15 - 16:15 h

mestres fogons desembre 2017L'Espai del Peix i el Museu de la Pesca organitzen una nova sessió de Mestres dels Fogons, una activitat inclosa dins del programa Memòria Viva, per difondre el patrimoni gastronòmic del peix del territori.

En aquesta ocasió, i aprofitant la proximitat de les dates nadalenques, proposem una sessió dedicada als àpats de festa, propostes culinàries cuidades i sofisticades elaboracions però fetes amb peixos populars i econòmics i fent servir receptes tradicionals.

Per això comptarem amb el mestatge de dos pescadors amb un gran reconeixement als fogons, els quals ens cuinaran en directe una parell de plats amb l'ànim d'inspirar els nostres àpats nadalencs.

Lloc: Espai del Peix
Preu: Gratuït. Aforament limitat
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat