Vista mensual

Cercar

Imatges que fan parlar. El Palamós més fotogènics

calendar iconDivendres 15 Desembre 2017.  19:00 - 20:00 h

Im000573Segona sessió del cicle Imatges que fan parlar, dins del programa Memòria Viva 2017-2018 del Museu de la Pesca i adreçat a recuperar, preservar, documentar i difondre el patrimoni immaterial de la gent de mar.

Aquesta nova sessió estarà dedicada a documentar les estampes més boniques del passat de Palamós, imatges estèticament atractives del municipi, a través de les quals identificarem espais, escenes, racons i edificis singulars i els ubicarem en el temps.

L'activitat és oberta a tot el públic.

Lloc: Museu de la Pesca. Moll Pesquer, s/n. 17230 Palamós
Preu: Gratuït
Més informació: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat

compromis qualiat turistica     producte emporda    cat M P    Costa Brava Girona Convention Bureu     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell