Vista mensual

Daily View
Today
Cercar

Petits xefs a l'Espai del Peix: tallers de cuina per a nois i noies

calendar iconDijous 28 Desembre 2017.  10:15 - 13:15 h

petits xefs nadal 2017Si tens entre 8 i 14 anys i t'atrau la cuina, gaudeix per Nadal d'una experiència diferent i sorprenent, amb la que aprendràs a cuinar els millors plats a partir de les millors receptes.

Els cuiners de l'Espai del Peix us desvetllaran els secrets de la cuina mentre apreneu a diferenciar les espècies i els productes, domineu les tècniques de cocció, apreneu a usar els estris de cuina i descobriu els secrets més ben guardats dels millors cuiners... I molt més! Tot en el millor ambient i amb el suport constant dels monitors de l'equipament.

Sorpreneu a la vostra família amb tot allò que aprendreu en aquest taller!

Lloc: Espai del Peix. Palamós | Moll Pesquer, s/n
Preu: 12€. Places limitades. Cal reserva prèvia.
Més informació: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat