Cuina marinera

show cooking estiu 2016

L'Espai del Peix us proposa un tast dels sabors característics del paisatge empordanès en un marc incomparable, sobre el moll pesquer del port i amb vistes extraordinàries a la badia de Palamós.

El show cooking és una activitat de demostració i degustació en directe de cuina marinera tradicional, la dels nostres pescadors, elaborada amb peix fresc de la llotja de Palamós. A partir de l'explicació en directe del plat i la recepta, les propostes gastronòmiques de cada sessió posen en valor el potencial de diferents productes pesquers de la llotja, especialment d'aquells menys cotitzats o coneguts.

L'objectiu és descobrir i gaudir dels gustos de la cuina marinera tradicional, arrelada i elaborada amb els productes del territori.

Dia: Divendres i dissabtes no festius
Hora: 20:00 - 22:00 h.
Preu: 20 €

Reserva de grups: consulteu preus i disponibilitat i demani pressupost en el Servei d'Atenció al visitant del Museu de la Pesca

Condicions generals de participació

Cal inscripció prèvia a totes les activitats, excepte que s'especifiqui el contrari.
Les reserves per a grups s'han de realitzar amb 15 dies d'antelació a la data de l'activitat. La inscripció serà efectiva un cop efectuat el pagament (si s'escau)
Les activitats requereixen un mínim i poden tenir un màxim de participants.
Les activitats s'ofereixen en català, castellà, anglès, francès i alemany.
Els adults es faran responsables dels menors al seu càrrec en totes les activitats i tallers.
Més informació sobre condicions i reserves d'activitat, adreceu-vos al Servei d'Atenció al Visitat del Museu de la Pesca en horari d'atenció al públic. Consulteu horaris aquí

infomuseu@palamos.cat