Visites guiades

visita guiada subhasta peix palamos

Visita per conèixer el funcionament de la subhasta diària del peix a la llotja de Palamós i l'organització del sector pesquer local. Amb l'ajuda d'uns audiovisuals, plafons expositius i l'acompanyament en tot moment d'un guia, s'interpreta l'escena diària de la subhasta, qui és qui en aquest escenari, el seu funcionament, es comenta l'origen de les espècies que s'hi veuen, les embarcacions que les capturen i els caladors on treballen els pescadors, així com la seva organització a l'entorn de la confraria.

Aquesta activitat té la voluntat de sensibilitzar el visitant cap a l'activitat pesquera, la gent que hi treballa i els productes del mar.

Dia: Divendres
Hores: 16.30, 17.00, 17.30 h. Visites de 30'