Visites guiades

visita gacela 2018Des que surten a mar fins que tornen a port, els pescadors duen a terme tasques molt variades per portar el peix en terra. Moltes d'elles, no obstant, són desconegudes per molta gent. Amb la visita a la Gacela, una de les barques de l'extensió flotant del Museu de la Pesca, volem descobrir la seva feina i parlar del dia a dia d'un pescador a bord, tot recorreguent els diferents espais de treball.

Aquest recorregut permetrà conèixer les principals tècniques de pesca dels pescadors catalans, les característiques de l'embarcació i els mètodes de construcció, el dur treball a bord, el repartiment de responsabilitats o la vida quotidiana mentre naveguen.

Per un moment, ens posarem en la pell dels pescadors palamosins per poder valoritzar, en definitiva, la seva feina diària i el producte del seu treball.

Dia: Dimecres
Hora: 20:00 a 20.50 h
Preu: 3 € adults. 1,5 € menors acompanyats

Condicions generals de participació