Visites guiades

museu portes obertes 2015El Museu de la Pesca, únic a la Mediterrània, posa en valor el passat i el present de la pesca marítima, per reflexionar sobre el seu futur.

Amb la visita guiada al Museu de la Pesca i les Barques del Peix, El participant descobreix els diferents aspectes d'aquest món i d'aquest ofici - alguns d'ells força desconeguts per la societat -, tot fent un recorregut per la seva exposició permanent: des dels seus orígens mil·lenaris fins a l'actualitat: els peixos del nostre mar, els fons marins i els espais de pesca, els oficis relacionats amb el mar, la vida quotidiana dels pescadors, les embarcacions, els ormeigs, les tècniques i la tecnologia, entre molts altres temes apassionants.

La visita, que compagina el recorregut a l'exposició permanent amb la pujada a bord de l'Estrella Polar, mostra un món pesquer actiu i viu, com es pot comprovar diàriament al moll pesquer de Palamós.

Dia: Segon dissabte de mes
Hora: 12.00 - 13.30h