Actualitat MdP

sicted 2018El Museu de la Pesca han obtingut, un any més, el Distintiu de Qualitat Turística en Destinació (SICTED). Aquest distintiu, impulsat pel Consell Comarcal del Baix Empordà en col·laboració amb el Sistema Integral de Calidad Turistica en Destinación (SICTEC), persegueix la millora continua dels serveis que s’ofereixen i dels recursos de què gaudeix el visitant a la comarca. Els criteris avaluats han estat diversos, com ara la gestió de recursos, l’organització i coordinació del servei, la informació i comercialització del producte, la satisfacció del client, infraestructures i instal·lacions o la gestió mediambiental. La valoració positiva de tots aquests elements certifica i garanteix la qualitat de la destinació.

Es dóna la característica que el Museu de la Pesca assoleix la màxima nota per cinquè any consecutiu, tot posant de manifest l'esforç constant per oferir un servei de màxima qualitat als milers visitants i usuaris que anualment visiten el museu i que gaudeixen del seu programa d’activitats.

Amb aquesta motivació renovada per l'assoliment del distintiu d'enguany, el Museu de la Pesca continuarà treballant en la implementació de millores per fer de la visita i de les activitats que ofereix una experiència memorable i molt satisfactòria pels seus visitants.