Actualitat MdP

XX Primera Nit d'Estiu al Museu de la PescaEl pròxim dimecres 21 de juny, Palamós celebra la 20a edició de la Primera Nit d'Estiu, esdeveniment organitzat pel Museu de la Pesca i l’Ajuntament de Palamós per donar la benvinguda a la temporada d'estiu i encetar el programa d'activitats específic pels propers mesos.

A partir de les 10 de la nit, gaudirem de la tradicional cantada d'havaneres davant de les Barques del Peix, càrrec del grup Port Bo, i amenitzada amb un cremat popular ofert per l'Associació Front al Mar i amb la col·laboració dels Voluntaris Culturals del Museu de la Pesca.

A les portes de la Festa Major 2018, la Primera Nit d’Estiu marca l'inici de l'extens programa d'activitats estivals del Museu de la Pesca, que inclou tallers, visites guiades, cursos de cuina per a petits i grans, recorreguts, excursions i entre altres propostes. Enguany, els pirates i corsaris tindran un gran protagonisme, tot aprofitant l’exposició temporal dedicada a l’atac del temut Barba-rossa sobre Palamós el 1543, i que es podrà visitar durant tot l’estiu de forma gratuïta.

Visiteu el nostre calendari per conèixer l'oferta d'activitats adreçada a tots tipus de públics amb l'ànim de difondre, posar en valor i reinvidicar el patrimoni marítim i local de Palamós.