Actualitat MdP

Festivitat de Sant Pere a Palamós 2018Dissabte 30 de juny la Confraria de Pescadors de Palamós celebra la tradicional revetlla de Sant Pere, patró dels pescadors. Per aquest motiu s’ha organitzat un seguit d’actes al moll, oberts a la ciutadania, que volen donar visibilitat al paper del sector pesquer en el municipi.

Programa d’actes.

Dissabte 30 de juny.

Sopar popular a la Llotja del peix a càrrec de La Colla del Ranxo
Assortiment d’embotit, pa amb tomàquet, 􀃽deus estil Confraria, coca de Sant Pere, vi, cava i aigua.
Preu: 12€
Venda de tiquets: Confraria de Pescadors de Palamós (només pescadors) i Museu de la Pesca.
En el transcurs del sopar es farà un sorteig de regals, lots i obsequis, gentilesa de la confraria, de restaurants i establiments comercials de la vila.

Homenatge a la Gent de Mar
Acte de reconeixement a diferents persones de la comunitat pesquera, distingides per la seva dedicació al mar i la pesca durant tota una vida.

Ball de nit amb SARAS i “The Covers Band”
A l'esplanada de la Llotja del Peix, gentilesa de l'Ajuntament de Palamós

Diumenge 1 de juliol

Festa de l’escuma a l’esplanada de la llotja

Campionat de botifarra. Inscripcions gratuïtes a la confraria 1 hora abans.

La revetlla està organitzada per la Confraria de Pescadors de Palamós, amb la col·laboració del Museu de la Pesca, l’Espai del Peix i de l’associació Amics del Museu de la Pesca, i amb el suport de l’Ajuntament de Palamós.