Actualitat MdP

Imatges que fan parlar. Escenes d'un poble pesquerDivendres 16 de novembre celebrarem al Museu de la Pesca a partir de les 19 h una nova sessió d'Imatges que fan parlar, dedicada aquest cop a documentar diferents escenes d'un poble pesquer com és Palamós.

Amb l'ajuda de tots els assistents documentarem el passat pesquer de Palamós, la dels pescadors i remendadores, peixateres i subhastadors, barques i xarxes al moll. Amb el seu record i coneixement descobrirem la informació que amaguen les imatges i vídeos que projectarem: on i quan era feta la fotografia o l’enregistrament, identificar les persones que hi apareixen o descriure l'escena, la història de les barques i els seus tripulants, anècdotes i fets curiosos, etc.

Gràcies a la participació dels assistents, farem possible recuperar i preservar una part important del nostre patrimoni marítim posant en valor el fons d'imatges del Museu de la Pesca.

Aquesta sessió s’inclou dins del cicle 2018-2019 del programa Memòria Viva, per a la recuperació i difusió del patrimoni immaterial de la gent de mar.