Actualitat MdP

façana museu pescaEl Museu de la Pesca informa als seus visitants que la seva exposició permanent, ubicada a l'edifici del Tinglado, al port de Palamós, romandrà tancada els dies 27, 28 i 29 de novembre en motiu de les obres d'arranjament i actualització dels equipaments. Aquests treballs permetran millorar diferents àrees del recorregut, actualitzar el software i els aparells informàtics i reposar material expositiu malmès pel pas del temps.

Està previst que l'exposició torni a obrir amb normalitat els pròxim divendres 30 de novembre, en el seu horari habituals.

Disculpin les molèsties!