Actualitat MdP

sarsuela mestres fogonsEl Museu de la Pesca organitza el proper dijous 14 de desembre a partir d'un quart de quatre de la tarda una nova sessió de Mestres dels Fogons a l’Espai del Peix, una activitat gastronòmica inclosa dins del programa Memòria Viva, dirigida a difondre el patrimoni vinculat al peix i la cuina marinera del territori.

En aquesta ocasió, i aprofitant la proximitat de les dates nadalenques, proposem una sessió dedicada als àpats de festa, propostes culinàries cuidades i amb sofisticades elaboracions fetes amb peixos populars i econòmics i fent servir receptes tradicionals. Per això comptarem amb el mestratge d’en Salvador Fortuny, pescador amb un gran reconeixement als fogons, el qual  cuinarà en directe un dels plats típics de la cuina nadalenca: la sarsuela. Aquest àpat popular de la Costa Brava, refinat i gustós, compagina diferents peixos i mariscs per conformar un espectacle visual i gustatiu.

L’activitat és gratuïta i l’entrada lliure, limitada a l’aforament de l’Espai del Peix. Per més informació, podeu contactar amb el Servei d’Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424 o bé per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

compromis qualiat turistica     producte emporda    cat M P    Costa Brava Girona Convention Bureu     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell