Actualitat MdP

nadala 2017 2La Xarxa de Museus de les Comarques Gironines ha engegat un campanya per atraure el públic familiar, i especialment el públic més jove, als museus del territori. #NadalalMuseu és una iniciativa que vol estimular l’atenció, la curiositat i l’interès per aquests espais culturals i patrimonionals, tot fent-ho de forma divertida i emocionant pels més petit: convertir-los en super-herois que ajuden a trobar les 4 estrelles amagades a les exposicions permanent. A més a més, té premi!

A Palamós, a més de la campanya #NadalalMuseu, el Museu de la Pesca ofereix durant aquest Nadal activitats paral·leles que fomenten l’interès per la pesca, el mar, el peix i tot allò que envolta el món marítim i pesquer.

Dimecres 27, dijous 28 i divendres 29, proposa una nova temporada de Petits Xefs a l’Espai del Peix, tallers de cuina destinats a nenes i nens de 8 a 14 anys. Vestits amb el davantal i estris en mà, aprendran a cuinar repectes senzilles i suculentes amb l’ànim d’acostar-los al peix i a la cuina marinera. Les tres sessions es duran a terme de 10.15 a 13 h, a un preu de 12€ per sessió.

Dissabte 30, a les 12 del migdia, proposem una visita guiada gratuïta a les Barques del Peix, l’extensió surant del Museu de la Pesca, escenari patrimonial que permet explicar i entendre el treball i la vida a bord d’una barca de pesca, les tripulacions, la feina en mar, els coneixements i habilitats necessaris, entre moltes altres coses.

A la tarda del mateix dissabte 30, l’activitat familiar “Expliquem un conte” ens durà a mons imaginaris protagonitzats per tota mena d’éssers marins; una sessió de contacontes mariners, amb peixos, barques, pirates, sirenes, balenes i molts personatges més! Activitat recomanada a partir de 4 anys.

El dia de Cap d’Any tens una cita amb el Castell de Sant Esteve de Mar, a la Fosca. A les 12 del migdia hi farem la última visita guiada gratuïta de l’any, un recorregut per les restes d’aquesta fortificació que es troba en l’origen del port i vila de Palamós i que va estar en funcionament quasi bé mil anys. Cal reserva prèvia

Com a plat principal per començar l’any, el dimarts 2 de gener convidem a tots els nens i nenes, durant tot el dia, a participar un divertit joc de pistes a l’interior de l’exposició permanent. Un seguit d’informacions ens ajudaran a descobrir el secret que s’hi amaga. Seràs capaç de descobrir-lo?

Podeu obtenir més informació de totes aquestes activitats nadalenques al Servei d’Atenció al Visitant del Museu de la Pesca, durant els horaris d’obertura del museu, per telèfon al 972 600 424 o bé per correu a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.