Actualitat MdP

peixos mediterraniaEl Museu de la Pesca ha engegat amb molta força una nova temporada del programa pedagògic Viu la Mar, un conjunt d’activitats de descoberta i reivindicació de les tradicions, dels sabers i de les habilitats dels pescadors, de la riquesa patrimonial de la mar i de la seva cuina. Les activitats estan adreçades a escoles i instituts de secundària.

Per fer-ho possible el Museu de la Pesca disposa de serveis i equipaments únics en la seva especialitat: l’exposició permanent i l’extensió flotant de les Barques del Peix, l’aula gastronòmica de l’Espai del Peix, el centre de documentació Documare i l’embarcació "Rafael", construïda el 1915 i aparellada amb vela llatina; tot, el marc incomparable del port de Palamós, espai viu i actiu, escenari de diferents activitats econòmiques, lúdiques i culturals relacionades amb el món del mar. Palamós, doncs, esdevé una oferta educativa única, singular i diferent.

Així, Palamós es converteix en el millor escenari per aprendre, a través d’activitats, tallers, rutes, visites i descoberta del patrimoni marítim, diferents aspectes de la cultura marítima i pesquera, mentre els alumnes treballen les competències bàsiques i diferents matèries educatives dins del currículum escolar.

Les escoles i instituts interessats en podeu trobar la informació exhaustiva en aquest enllaç, així com contactar amb el Servei d’Atenció al Visitant per obtenir informació complementaria relacionada amb cada una de les activitats.

Servei d’Atenció al Visitant. Museu de la Pesca