Actualitat MdP

Facebook JEP2017 HashtagPalamós participa, de nou, en les Jornades Europees de Patrimoni (JEP), que anualment se celebren a Europa entre setembre i octubre, durant un cap de setmana. Enguany, el lema suggerit pel Consell d'Europa és 'Patrimoni i natura: un paisatge de possibilitats', un eslògan que posa en relleu els valors patrimonials incorporats a la natura, la importància del medi ambient sobre els estils de vida de les persones i la influència que aquests té sobre el benestar i el creixement socioeconòmic de les comunitats.

Molts espais patrimonials d'arreu del país, relacionats amb la natura, obriran les seves portes per gaudir de visites gratuïtes i activitats diverses, amb l'objectiu de donar a conèixer en profunditat el patrimoni comú, la millor manera d'aconseguir la implicació social en la seva salvaguarda i valoració.

Així, el cap de setmana del 6, 7 i 8 d'octubre, el Museu de la Pesca participarà a les Jornades Europees de Patrimoni tot proposant dues activitats: una visita guiada gratuïta a la seva exposició permanent, per donar a conèixer el passat, el present i el futur de la pesca marítima del nostre país; i una ruta guiada tot passejant pel camí de ronda a Palamós, sota el títol "De Castell a Castell".

Informeu-vos de totes les activitats programades a les Jornades Europees de Patrimoni, a Palamós i a tot el país, i gaudiu del territori amb activitats diverses, autèntiques i molt interessants.