Actualitat MdP

jornada xmmcc 2017La Xarxa de Museus Marítims de la Costa Catalana organitza des de fa set anys una jornada tècnica adreçada a la comunitat de professionals del patrimoni cultural. Enguany, aquesta jornada de debat se centrarà en les exposicions temporals. Les exposicions són el laboratori on convergeixen molts aspectes claus d’un museu i s’han convertit en la principal eina estratègica de difusió dels equipaments museístics. Una activitat que permet als museus diversificar els seus públics, obrir noves portes que l’exposició permanent no li permet, i mantenir l’interès dels seus visitants.

En aquesta ocasió les jornades es desdoblaran en dos. La primera part dels continguts es desenvoluparan el pròxim 26 d’octubre al Museu de la Mediterrània de Torroella de Montgrí. La resta es treballaran l’any vinent a un dels equipaments de la Xarxa de l’Alt Pirineu i l’Aran.

La jornada està oberta a totes les persones interessades en el patrimoni cultural i en la gestió del patrimoni i la museologia, així com a gestors d’equipaments, tècnics i estudiants de disciplines relacionades amb els museus i la difusió.

Podeu trobar més informació de la jornada, el programa i les inscripcions a la web del Museu Marítim de Barcelona.