Agenda setmanal

Amics a taula. Conferència-tertúlia amb Anna Aguiló, de la “Fundació Josep Pla" de Palafrugell

calendar iconDivendres 21 Abril 2017.  19:00 - 21:00 h

Anna Aguiló, Fundació Josep PlaL'Associació Amics del Museu de la Pesca organitzen una conferència-tertúlia amb tast temàtic, sota el títol 'Amics a taula'. En aquesta ocasió, la convidada és Anna Aguiló, directora de la Fundació Josep Pla de Palafrugell. Durant la sessió la Sra. Aguiló explicarà la missió, objectius i accions de la Fundació en el marc de l'estudi i difusió de l’obra del prolífic autor empordanès.

En el marc de la tertúlia se servirà un tast elaborat pels cuiners de l’Espai del Peix, inspirat en l'obra de Josep Pla i maridats amb la lectura i comentari d'alguns dels seus textos.

Lloc: Espai del Peix. Palamós | Moll Pesquer, s/n 17230 Palamós
Preu: 20 €. Preu especial per als membres de l’Associació d’Amics del Museu de la Pesca, 10€. Data límit per comprar tiquet: 18 d’abril, o fins a esgotar l’aforament.
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat