Converses de Taverna: Voluntaris a Marina

Divendres, 28 Abril 2017

Converses de Taverna: Voluntaris de MarinaLes Converses de taverna, de caràcter intergeneracional, esdevenen un espai per a la participació de la gent de mar, els coneixements de la qual conformen el nostre patrimoni immaterial. Com els vells llops de mar al voltant d’una taula, navegarem pel nostre passat i present marítims amb les persones que l’han viscut i l’han escrit en la memòria col·lectiva.

En aquesta nova sessió parlarem amb voluntaris que van fer el servei militar a la Marina per conèixer amb més detall aquella experiència que va marcar el futur de molts joves dels pobles litorals.

Gratuït
  Museu de la Pesca | Moll Pesquer, s/n 17230 Palamós