Agenda setmanal

Mostra de Cuines del Món: Romania

calendar iconDijous 25 Maig 2017.  18:00 - 19:30 h

Mostra Cuines del Mon 2017L’Espai del Peix és escenari de la 9a edició de la Mostra de Cuines del Món, que organitza el departament d’Acció Social i Ciutadania de l’Ajuntament de Palamós. Aquesta mostra esta dirigida a fomentar el coneixement de les diferents cultures que conviuen a Palamós a través de la gastronomia, tot provant els gustos, textures i colors propis de diferents parts del món.

Aquest viatge, sense sortir de casa, ens durà en aquesta quarta i darrera sessió a conèixer la cuina i la gastronomia de Romania, el país centre-europeu amb arrels otomanes, magiars i germàniques que té una especial predilecció pels sabors agres.

Lloc: Espai del Peix. Moll pesquer, s/n, 17230 Palamós
Preu: Gratuït. Cal reserva prèvia. Places limitades, l’admissió es farà per rigorós ordre d’inscripció. Com a comprovant de la reserva s’emetrà un tiquet que s’haurà de presentar obligatòriament a l’entrada de l’activitat. Aquest tiquet es podrà recollir a la recepció del Museu de la Pesca, fins 30 minuts abans de l’inici.
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat