Agenda setmanal

Converses de Taverna: El port comercial de Palamós als anys 80

calendar iconDivendres 19 Maig 2017.  19:00 - 20:00 h

Transformacions del port de Palamós als anys 80Nova sessió de Converses de Taverna, dedicada aquest cop a recuperar la memòria del port de Palamós durant els anys 80 del segle XX, en plena transformació del sector comercial i marítim del municipi.

A partir de l’experiència i el record dels nostres convidats, reviurem les grans transformacions urbanístiques, logístiques i comercials viscudes durant la dècada de 1980. El desenvolupament econòmic, l’arribada de nous tipus de vaixells, el creixement del sector pesquer i el de la nàutica esportiva, l’ampliació del port i de les seves infraestructures… van generar grans canvis en la fisonomia del port palamosí que expliquen en bona mesura les característiques i dinamisme del port actual.

Lloc: Museu de la Pesca
Preu: Gratuït
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat