Agenda setmanal

Petits xefs a l'Espai del Peix: tallers de cuina per a nois i noies

calendar iconDilluns 07 Agost 2017.  10:15 - 13:15 h

petits xefs nadal 2015Si tens entre 8 i 14 anys i t'atrau la cuina, gaudeix aquest estiu d'una experiència diferent i sorprenent. A l'Espai del Peix aprendràs a cuinar els millors plats amb peix de la nostra costa a partir de  tot tipus de receptes.

Els nostres cuiners us desvetllaran els principis de la cuina marinera mentre apreneu a diferenciar les espècies, manipuleu el peix, domineu les tècniques de cocció, descobriu els secrets més ben guardats dels xefs... I molt més! Tot en el millor ambient i amb el suport constant dels monitors de l'equipament.

Sorpreneu a la vostra família amb tot allò que aprendreu en aquest taller!

Lloc: Espai del Peix. Palamós | Moll Pesquer, s/n 17230 Palamós
Preu: 1 dia 12 €; 1 setmana (5 dies) 50 €; 1 mes 180 €. Places limitades. Cal reserva prèvia al Museu de la Pesca, telf. 972 60 04 24
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat