Visita guiada a les Barques del Peix

Dimecres, 09 Agost 2017

barques terra marDes que surten a mar fins que tornen a port, els pescadors treballen molt per portar el peix en terra. Moltes feines, tanmateix, són desconegudes per molta gent. Amb la visita a les Barques del Peix, l'extensió flotant del Museu de la Pesca, volem descobrir l'ofici de pescador, tot recorrent els diferents espais de treball de dues embarcacions professionals: La Gacela i la Estrella Polar.

Coneixerem les principals tècniques emprades pels pescadors catalans, les característiques de cada embarcació i els mètodes de construcció, el dur treball a bord, el repartiment de responsabilitats o la vida quotidiana mentre naveguen.

Per un moment, ens posarem en la pell dels pescadors palamosins per poder valorar, en definitiva, la seva feina diària.

3€ adult | 1,5€ menors
  Museu de la Pesca. Moll Pesquer, s/n. Palamós