Peix blau. Visita guiada amb tastet

Dimecres, 09 Agost 2017

Peix blau. Visita guiada amb tastetSardines i seitons, espècies conegudes sota el nom de "peix blau", són les principals espècies comercialitzades per la Confraria de pescadors de Palamós. Es pesquen de nit, amb l’art de l’encerclament, en grans quantitats, especialment durant els mesos de primavera i estiu. Són un aliment molt saludable, que aporta proteines i greixos molt beneficiosos al nostre organisme. Per això la població consumeix aquest peix abastament.

Vista la importància d’aquest producte en la nostra societat, el Museu de la Pesca us proposa un viatge guiat al món del peix blau per descobrir els secrets que s’hi amaguen, la forma de pescar-lo i subhastar-lo, les diferències entre les espècies i, sobretot, el seu potencial a la cuina. De la mà dels cuiners de l’Espai del Peix i de la degustació d'algunes receptes, el visitant gaudirà amb aquest producte econòmic, saludable, saborós i nutritiu.

6 € adults | 3 € menors
  Espai del Peix. Moll de Palamós