Agenda setmanal

Visita guiada a la Gamba de Palamós amb tastet

calendar iconDimarts 18 Juliol 2017.  18:00 - 19:00 h

Visita guiada a la Gamba de PalamósLa Gamba de Palamós és un producte reconegut a tot el món. Els pescadors extreuen aquest crustaci (Aristeus antennatus) en els caladors propers al municipi, a més de 400 metres de profunditat, sobre el canó de la Fonera. És un recursos fràgil i valuós que, de forma pionera a la Mediterrània, s'ha començat a gestionar mitjançant un Pla de Gestió i la implementació d'una Marca de Garantia.

El Museu de la Pesca proposa, de la mà d'un pescador i guia experts del port, una  una visita guiada a l'interessant món de la gamba de Palamós. La visita a l'exposició permanent del Museu de la Pesca i a les Barques del Peix per saber com es pesca i com es gestiona, s'acompanya d'una visita a la llotja del peix per conèixer com es comercialitza a la subhasta. Finalment els visitants tastaran la gamba de Palamós a l'Espai del Peix mentres comparteixen els mètodes més adequats per cuinar la gamba, autèntic or vermell de la flota pesquera de Palamós.

Lloc: Museu de la Pesca | Moll Pesquer, s/n 17230 Palamós
Preu: 7 € | 5 € menors
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat