Agenda setmanal

Visita guiada a l'arribada de la flota d'encerclament i a la subhasta en directe del peix blau

calendar iconDimecres 09 Agost 2017.  08:00 - 09:00 h

subhasta peix blauVisita que ens ajudarà interpretar la complexitat de la pesca i la subhasta del peix blau, que es realitza cada matí a la Confraria de Pescadors de Palamós.

Les sardines i anxoves es pesquen de nit amb la tècnica de l’encerclament. En arribar a port a primera hora del matí, les teranyines descarreguen les captures per subhastar-les entre els compradors que cada dia es congreguen a la llotja. És un moment trepidant en el que intervenen molts actors i factors per comercialitzar milers de caixes de peix en pocs minuts.

El Museu de la Pesca i la Confraria de Pescadors de Palamós volen així donar visibilitat a la feina de pescadors de peix blau i peixaters i explicar, en viu, un dels moments més importants en el circuit que porta el peix del mar al plat.

Lloc: Museu de la Pesca | Moll Pesquer, s/n 17230 Palamós
Preu: Gratuït
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat