Agenda setmanal

Jornada de portes obertes en motiu del 15è aniversari del Museu de la Pesca

calendar iconDijous 14 Setembre 2017.  10:00 - 19:00 h

Façana del Museu de la Pesca PalamósEn motiu de la celebració del 15è aniversari del Museu de la Pesca, obre les portes de la seva exposició permanent i ofereix a tots els visitants l'entrada gratuïta.

L’exposició és una mostra de la històrica relació de l’home amb el mar. Al llarg del recorregut podreu descobrir el passat, el present i el futur d’un ofici, el de pescador, que es troba en l’origen de la singularitat i el caràcter de la Costa Brava.

Aprofiteu també per visitar l'exposició temporal "Nusos mariners", que a més d'explicar-vos els nusos més habituals a bord d'una barca, posarà a prova les vostres habilitats per saber confeccionar-los.

Aprofiteu aquest dia no només per gaudir de Palamós, sinó per experimentar la bellesa del patrimoni de Palamós amb la visita a la Capella del Carme. Espai d’Art i Patrimoni on podreu contemplar l’exposició d’obres d’Ezequiel Torroella i descobrir el municipi amb l’audiovisual “Jo, el paisatge”.

I gaudiu del dia, de les platges de Palamós, dels seus camins de ronda, les seves cales, els seus carrers plens d’història i els seus espais d’interès, i amb un tast de la gastronomia marinera més autèntica, hereva de la tradició de la nostra gent de mar.

Lloc: Museu de la Pesca | Moll Pesquer, s/n 17230 Palamós
Preu: Entrada gratuïta
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat