Agenda setmanal

Ruta literària. El Palamós de Truman Capote

calendar iconDivendres 21 Juliol 2017.  18:15 - 19:45 h

Visita guiada al Palamós de Truman Capote Ruta que rememora l'arribada a Palamós de l'escriptor nord-americà Truman Capote, on va passar tres temporades -les primaveres i estius de 1960, 1961 i 1962- tot cercant la tranquil·litat necessària per a escriure la seva obra mestra: "A sang freda".

El recorregut explica què va poder veure i viure aquest geni de la literatura i excèntrica celebrity de l'època, amb quins personatges va coincidir a Palamós, per on es movia, què li agradava, les seves excentricitats ... en definitiva, un recorregut interpretatiu pels espais palamosins que va trepitjar Capote.

Lloc: Museu de la Pesca. Moll Pesquer, 17230 Palamós
Preu: 5€ | 3€ menors
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat