Vista mensual

Visita teatralitzada al castell de Sant Esteve de la Fosca

calendar iconDiumenge 18 Juny 2017.  12:00 - 13:00 h

Castell de Sant Esteve de la Fosca. Palamós

Descoberta teatralitzada del castell de Sant Esteve de Mar, amb la col·laboració del grup de teatre palamosí Gespa Teatre.

Al llarg de l'activitat es descobriran els punts més interessants del castell, declarat Bé Cultural d’Interès Nacional, situat en un dels indrets més bonics de la Costa Brava, sobre un promontori al peu del camí de ronda i de la platja de La Fosca. Recorrerem els orígens i la història del castell, interpretar la seva estructura a partir de les restes consolidades i comprendre les diferents funcions que va complir fins al seu final abandó.

Alhora, s’emmarcarà la importància de Sant Esteve per a l’origen de la vila de Palamós, quan el rei Pere II el Gran el 1277 el va comprar per fundar al territori un port per als seus vaixells.

Lloc: Castell de Sant Esteve de Mar, La Fosca.
Preu: Gratuït. Cal reserva prèvia.
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat