Vista mensual

Daily View
Today
Cercar

Jornada de portes obertes a l'exposició permanent del Museu de la Pesca

calendar iconDiumenge 05 Març 2017.  10:00 - 19:00 h

façana museu pescaCada primer diumenge de mes, El Museu de la Pesca ofereix l'entrada gratuïta a la seva exposició permanent.

L’exposició és una recorregut per la històrica relació de l’home amb el mar i per descobrir el passat, el present i el futur de pescador, que es troba en l’origen del caràcter singular de la Costa Brava.

Aquest dia també podeu conèixer l'exposició 'Xarxes', de Ricard Vaqué, amb una recull de fotografies artístiques.

Aprofiteu aquest dia no només per gaudir de Palamós, sinó per experimentar la bellesa del patrimoni de Palamós amb la visita a la Capella del Carme. Espai d’Art i Patrimoni on podreu contemplar l’exposició d’obres d’Ezequiel Torroella i descobrir el municipi amb l’audiovisual “Jo, el paisatge”.

I acabeu el dia gaudint del patrimoni natural i cultural de Palamós amb un recorregut pels seus camins de ronda, les seves cales, els seus carrers plens d’història i els seus espais d’interès, i amb un tast de la gastronomia marinera més autèntica, hereva de la tradició de la nostra gent de mar.

Lloc: Museu de la Pesca | Moll Pesquer, s/n 17230 Palamós
Preu: Entrada gratuïta
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat