Vista mensual

Cercar

[Anul·lat] Mestres dels fogons: la cuina del Cap de Creus

calendar iconDijous 16 Març 2017.  17:00 - 18:30 h

mestre fogons cap creusActivitat anul·lada per motius aliens a l'organització.

Nova sessió del cicle Mestres dels Fogons a l'Espai del Peix, en el marc del programa Memòria Viva. Dediquem aquesta sessió a la cuina del Cap de Creus, un territori singular que aprofita els excel·lents recursos que dóna la mar per elaborar una cuina expressiva, diversa i saborosa.

Al llarg de la sessió de demostració en directe, els representants de la cuina del Cap de Creus proposaran plats propis del territori, senzills, saborosos i nutritius, que posen en valor no només el producte del mar i loa seva cuina, sinó els seus productors, així com el paisatge que els acull i la gastronomia que en deriva.

Lloc: Espai del Peix. Palamós | Moll Pesquer, s/n 17230 Palamós
Preu: Gratuït. Aforament limitat a la capacitat de la sala.
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat