Vista mensual

Daily View
Today
Cercar

Taller de cuina al Centre Gastronòmic Domus Sent Soví (Hostalric)

calendar iconDissabte 04 Març 2017.  11:00 - 13:00 h

domussentsoviL'Espai del Peix es desplaça fins al Centre Gastronòmic Domus Sent Soví d'Hostalric per oferir un taller de cuina del peix. Ramon Boquera, pescador i cuiner, guiarà un taller centrat en la cuina amb espècies de peix econòmiques, abundants i nutritives, a partir de les quals, i usant receptes tradicionals de la cuina marinera, es poden elaborar plats suculents, nutritius i saborosos.

Les propostes culinàries que es treballaran són l'escabetx de peix blau, els fideus rossejats i el suquet de peix.

Lloc: Domus Sent Soví Camí dels Ollers s/n (Edifici Can Llensa) Hostalric
Preu: 15 €.
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat

compromis qualiat turistica     producte emporda    cat M P    Costa Brava Girona Convention Bureu     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell