Vista mensual

Daily View
Today
Cercar

Taller de cuina del peix per a famílies: conserves de peix blau

calendar iconDissabte 04 Març 2017.  10:30 - 12:00 h

cuina familia espai peix

Gaudeix de l'oportunitat de cuinar en família a l'Espai del Peix!

Us proposem el repte de participar en l'elaboració de diferents plats amb peix de temporada de la llotja de Palamós. Sota la direcció dels cuiners de l'equipament, aprendrem la cuina del peix tradicional, els seus processos i elaboracions i i alguns dels secrets de la gent de mar. Grans i petits ens endisarem en una cuina suculenta, saborosa i econòmica, i, sobretot, passarem una estona molt divertida i emocionant en família.

En aquest taller aprendrem a fer senzilles però suculentes receptes a partir de la conservació del peix blau.

Lloc: Espai del Peix. Palamós | Moll Pesquer, s/n
Preu: 10€. Menors acompanyats d'un adult: 2,5€. Gratuït pels menors amb el carnet del Club Súper 3.
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat