Vista mensual

Visita guiada al claustre del Mas del Vent

calendar iconDissabte 04 Març 2017.  12:30 - 13:30 h

claustre 3

Visita guiada al claustre del Mas del Vent, de Palamós, dirigida a descobrir els elements arquitectònics i artístics d’aquest espai singular de la vila. Al llarg de la visita es donaran les claus per interpretar la història del claustre, d’origen controvertit, el mas i la torre de defensa – declarats Bé Cultural d’Interès Nacional – i el marc de la finca on s’ubiquen.

La visita inclou un tastet de productes Km0 de la finca palamosina Bell-lloc amb una copa de vi.

Aquesta iniciativa sorgeix de la col·laboració de Brugarol, empresa propietària de la finca i el claustre, i l’Ajuntament de Palamós.

Lloc: Es concretarà en fer el pagament de la visita.
Preu: 20€ adults. 10€ menors de 16 anys. Places limitades.
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat