Vista mensual

Cercar

Inauguració de l'exposició artística 'Xarxes'

calendar iconDivendres 03 Març 2017.  19:00 - 20:00 h

cartell expo xarxesDivendres 3 de març, a les 19 h, s'inaugura al Museu de la Pesca de Palamós l'exposició artística 'Xarxes', de Ricard Vaqué, guanyadora de la convocatòria 2016 d'exposicions artístiques temporals.

Ricard Vaqué, dissenyador gràfic i fotògraf publicitari de professió, presenta un seguit d’imatges zenitals i frontals, amb un estudiat enquadrament, en què el protagonisme recau en la plasticitat, la geometria i el color de les xarxes de pesca amuntegades al moll i a l'estenedor de la Catifa, al port de Palamós, movent-se en la frontera entre el món figuratiu i el món abstracte, fugint sempre dels estereotips i el bucolisme que sovintegen en les imatges del mar i la pesca.

La mostra es podrà visitar fins al 2 d'abril.

Lloc: Museu de la Pesca. Moll pesque, s/n. 17230 Palamós
Preu: Gratuït
Informació i reserves: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat